Održavanje IT infrastrukture

Korištenjem stručne ekspertize i bogatog iskustva iz dosadašnje prakse možemo dizajnirati i implementirati optimalna tehnička rješenja za IT infrastrukturu vaše tvrtke. Takva rješenja garantirano donose poboljšanu kvalitetu i efikasnost rada, uštede u operativnom poslovanju i vrlo brzi povrat investicije. 

Naši stručnjaci u Odjelu sistemske administracije posjeduju višegodišnje iskustvo popraćeno nizom sistemskih i tehničkih certifikata najviše razine kompetencije.
Nudimo ugovore o redovitom održavanju kompletne informatičke infrastrukture po vrlo povoljnim i fleksibilnim uvjetima koji su prilagođeni organizacijama različitih veličina – od najmanjih do najvećih. U ponudi imamo nekoliko razina podrške, ovisno o kritičnosti sustava i važnosti njihovog funkcioniranja za njihove korisnike. 

Osobito smo ponosni na činjenicu da redovito dobivamo visoke ocjene naših klijenata za pruženu kvalitetu podrške i da zbog takvog pristupa sa svim svojim klijentima razvijamo dugogodišnju suradnju. Kompletnu brigu o ispravnom funkcioniranju vaše mreže slobodno prepustite nama, te se tako pridružite nizu od više od 100 zadovoljnih korisnika naših usluga sistemske podrške. 


Popis usluga:
  • fizičko i logičko postavljanje mrežne infrastrukture:  
LAN – Local Area Network
WAN – Wide Area Network
WLAN – Wireless Local Area Network
  • konfiguracija serverske, klijentske i periferne računalne infrastrukture
  • konfiguracija domene i svih potrebnih servisa (AD, file, print, mail...)
  • konfiguracija pristupa Internetu i povezivanje udaljenih lokacija (VPN, DynDNS...)
  • podizanje zaštitnog sustava (antivirusna zaštita, anti-spam, firewall, back-up sustavi) 
  • bežično umrežavanje udaljenih lokacija (Wireless linkovi)
  • postavljanje Wireless Hot-spotova u zgradama i na javnim lokacijama
  • servisiranje hardvera i softverska re-konfiguracija 
  • nabava hardvera i softvera po povoljnim uvjetima
  • informatički konzalting za primjenu rješenja koja znatno smanjuju vaše operativne troškove poslovanja
  • konstantna podrška preko ugovora o održavanju: telefonski, udaljenim pristupom i on-site