AvISO je inovativna web aplikacija koja organizacijama olakšava uvođenje ISO standarda kao i pripremu za interne, nadzorne i recertifikacijske audite. Podržava upravljanje dokumentacijom svih relevantnih sustava upravljanja od kojih izdvajamo slijedeće norme:
- ISO 9001 - Sustav upravljanja kvalitetom
- ISO 14001 - Sustav upravljanja okolišem
- ISO 27001 – Sustav upravljanja informacijskom sigurnosti
- ISO 20000 - Sustav upravljanja IT uslugama
Uvođenje aplikacije je brzo i jednostavno, a web pristup aplikaciji omogućuje neovisnost o lokaciji, broju korisnika i vrsti uređaja (PC, laptop, tablet). Aplikacija je prilagodljiva u ovisnosti o specifičnim potrebama korisnika.
AvISO je razvijan zajedno s uglednim ISO konzultantima, a radi se o alatu koji je uvelike pomogao i naše certificiranje po ISO normama: 27000 i 20000.
AvISO karakterizira intuitivan i visoko razrađen sustav upravljanja zadacima, dodjeljivanje verzija dokumenata, velik broj predložaka uz opciju dodavanja novih, upravljanje ovlastima ovisno o ulogama unutar organizacije, mogućnost kreiranja neograničenog broja izvještaja i pregleda, kreiranje ponuda i izdavanje računa…Sustav upravljanja zadacima pruža mogućnost pridruživanja novčane vrijednosti pojedinim zadacima (ticket) uz pripadajući detaljan izvještaj s rezultatom potencijalnog financijskog rezultata.
Slika 1: Početni ekran s pregledom zadnjih aktivnosti
Primjeri podrške ISO sustavima upravljanja kroz aplikaciju AvISO:
- Omogućeno upravljanje dokumentiranim procedurama i zapisima uz dodjeljivanje pripadajuće verzije dokumenta,
- Dostupnost i transparentnost Politika svim zaposlenicima tvrtke,
- Izvještavanje uprave o performansama sustava upravljanja,
- Upravljanje resursima,
- Praćenje ispunjenja i realizacije postavljenih ciljeva,
- Evidentiranje rezultata audita,
- Evidentiranje povratnih informacija od klijenata,
- Kreiranje ocjene dobavljača,
- Analiza rezultata ankete o zadovoljstvu korisnika,
- Praćenje statusa preventivnih i korektivnih aktivnosti,
- Praćenje izvršavanja preporuka poboljšanja,
- Definiranje plana edukacije,
- Održavanje zapisa o izobrazbi, osposobljavanju, vještinama i iskustvu zaposlenika,
- Planiranje, verifikacija i validacija projektiranja i razvoja proizvoda,
- Upravljanje promjenama,
- Upravljanje incidentima i nesukladnostima,
- Kreiranje popisa i vrednovanje imovine,
- Mogućnost obrade i procjene rizika,
- Ispis rezidualnih rizika,
- Zapisi o osvješćivanju i kontinuiranom poboljšavanju sustava upravljanja,
- Upravljanje budžetom,
- Upravljanje problemima,
- Kreiranje baze znanja s povezanim Poznatim greškama,
- Kreiranje i upravljanje bazom konfiguracijskih komponenti.

Slika 2: Velik broj preddefiniranih vrsta zapisa
Prednosti uvođenja za organizaciju:
- smanjenje troškova i vremena implementacije ISO standarda,
- olakšana kontrola i ažuriranje ISO dokumentacije,
- jednostavnija provedba internih audita i audita certifikacijske kuće,
- veća produktivnost praćena utroškom vremena za pojedini zadatak,
- bolja kvaliteta rada uz lakše određivanje prioriteta,
- centralizirana evidencija ljudskih, informacijskih i tehničkih resursa,
- olakšana koordinacija aktivnosti popraćena delegiranjem zadataka i raspodjelom poslova,
- transparentnost zapisa i informacija,
- povećanje zadovoljstva klijenata kontinuiranim praćenjem i obavještavanjem klijenta o statusu rješavanja njegovog zahtjeva za uslugom,
- smanjenje rizika poslovanja korištenjem mogućnosti procjene i obrade rizika.
Preuzmite letak (pdf)