AvISO – rješenje za uvođenje i održavanje ISO standarda

AvISO je inovativna web aplikacija koja organizacijama olakšava uvođenje ISO standarda kao i pripremu za interne, nadzorne i recertifikacijske audite. Podržava upravljanje dokumentacijom svih relevantnih sustava upravljanja od kojih izdvajamo slijedeće norme:

  • ISO 9001 - Sustav upravljanja kvalitetom
  • ISO 14001 - Sustav upravljanja okolišem
  • ISO 27001 – Sustav upravljanja informacijskom sigurnosti
  • ISO 20000 - Sustav upravljanja IT uslugama

Uvođenje aplikacije je brzo i jednostavno, a web pristup aplikaciji omogućuje neovisnost o lokaciji, broju korisnika i vrsti uređaja (PC, laptop, tablet). Aplikacija je prilagodljiva u ovisnosti o specifičnim potrebama korisnika.

AvISO je razvijan zajedno s uglednim ISO konzultantima, a radi se o alatu koji je uvelike pomogao i naše certificiranje po ISO normama: 27000 i 20000.

AvISO karakterizira intuitivan i visoko razrađen sustav upravljanja zadacima, dodjeljivanje verzija dokumenata, velik broj predložaka uz opciju dodavanja novih, upravljanje ovlastima ovisno o ulogama unutar organizacije, mogućnost kreiranja neograničenog broja izvještaja i pregleda, kreiranje ponuda i izdavanje računa…Sustav upravljanja zadacima pruža mogućnost pridruživanja novčane vrijednosti pojedinim zadacima (ticket)  uz pripadajući detaljan izvještaj s rezultatom potencijalnog financijskog rezultata.



Slika 1: Početni ekran s pregledom zadnjih aktivnosti


Primjeri podrške ISO sustavima upravljanja kroz aplikaciju AvISO:

  • Omogućeno upravljanje dokumentiranim procedurama i zapisima uz dodjeljivanje pripadajuće verzije dokumenta,
  • Dostupnost i transparentnost Politika svim zaposlenicima tvrtke,
  • Izvještavanje uprave o performansama sustava upravljanja,
  • Upravljanje resursima,
  • Praćenje ispunjenja i realizacije postavljenih ciljeva,
  • Evidentiranje rezultata audita,
  • Evidentiranje povratnih informacija od klijenata,
  • Kreiranje ocjene dobavljača,
  • Analiza rezultata ankete o zadovoljstvu korisnika,
  • Praćenje statusa preventivnih i korektivnih aktivnosti,
  • Praćenje izvršavanja preporuka poboljšanja,
  • Definiranje plana edukacije,
  • Održavanje zapisa o izobrazbi, osposobljavanju, vještinama i iskustvu zaposlenika,
  • Planiranje, verifikacija i validacija projektiranja i razvoja proizvoda,
  • Upravljanje promjenama,
  • Upravljanje incidentima i nesukladnostima,
  • Kreiranje popisa i vrednovanje imovine,
  • Mogućnost obrade i procjene rizika,
  • Ispis rezidualnih rizika,
  • Zapisi o osvješćivanju i kontinuiranom poboljšavanju sustava upravljanja,
  • Upravljanje budžetom,
  • Upravljanje problemima,
  • Kreiranje baze znanja s povezanim Poznatim greškama,
  • Kreiranje i upravljanje bazom konfiguracijskih komponenti.

Prilagođeni obrasci zapisa

Slika 2: Velik broj preddefiniranih vrsta zapisa


Prednosti uvođenja za organizaciju:

  • smanjenje troškova i vremena implementacije ISO standarda,
  • olakšana kontrola i ažuriranje ISO dokumentacije,
  • jednostavnija provedba internih audita i audita certifikacijske kuće,
  • veća produktivnost praćena utroškom vremena za pojedini zadatak,
  • bolja kvaliteta rada uz lakše određivanje prioriteta,
  • centralizirana evidencija ljudskih, informacijskih i tehničkih resursa,
  • olakšana koordinacija aktivnosti popraćena delegiranjem zadataka i raspodjelom poslova,
  • transparentnost zapisa i informacija,
  • povećanje zadovoljstva klijenata kontinuiranim praćenjem i obavještavanjem klijenta o statusu rješavanja njegovog zahtjeva za uslugom,
  • smanjenje rizika poslovanja korištenjem mogućnosti procjene i obrade rizika.
Preuzmite letak (pdf)